luni, 29 octombrie 2012

6. "Mixed Cultures" - Eugenia Ghica, Romania


Mixed Cultures

Mi-a fost greu sa ma decid ce curent sa adopt. Asa ca am facut un melange...sper nu si ghiveci :))). Am luat din motivele florale rusesti, le-am adaptat, din bogatia de culori si voiosenia accesoriilor mexicane si gipsy, din accentele de foarte vechi si uzat ale bijuteriilor afgane.

Am folosit lana ce am impaslit-o manual, bumbac colorat manual in nuante de oranj, caramiziu, verde, maro, cusute impreuna pentru a forma o masa compacta. Cerculetele aurii sunt lucrate din pet-uri reciclate, vopsite in auriu, cu trandafirasi pictati in acril. Ciucurasii sunt lucrati manual din fir de bumbac.

Colierul este tip statement. Recomand a fi purtat cu fuste inflorate si turbane :D si o atitudine indrazneata.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu